Forza Horizon 3 Duracell Araç Paketi
Bu eklenti toplamanız, yarışmanız ve özelleştirmeniz için şu 7 yeni aracı içerir: 2017 Chevrolet Camaro ZL1, 2015 Jaguar XE-S, 1959 BMW 507, 1992 Ford Falcon GT, 1972 Land Rover Series III, 1995 Nissan GTR LM ve 1983 Volvo 242 Turbo Evolution. Paket bir kez satın alındığında, ekstra oyun içi kredi ödemeden Forza Horizan 3 garajınıza, sadece bir sefere mahsus olmak üzere her araçtan ücretsiz olarak birer tane eklenecektir. Bu eklenti ayrı olarak veya Forza Horizon 3 Car Pass'te bulunan altı aylık araç paketlerinden biri olarak elde edilebilir.