Forza Horizon 3 Alpinestars Araç Paketi
Bu eklenti size toplamanız, yarışlarda kullanmanız ve özelleştirmeniz için 7 yeni araç sunar. Bu araçlar: 2017 Acura NSX, 2016 BMW M4 GTS, 2016 Dodge Viper ACR, 1967 Ford Falcon XR GT, 1990 Mazda Savanna RX-7, 1998 Nissan Silvia K's ve 1979 Talbot Lotus Sunbeam'dir. Paket bir kez satın alındığında, her araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi credit ücreti ödenmeden Forza Horizon 3 garajınıza eklenir. Bu eklenti, Forza Horizon 3 Car Pass'te bulunan altı aylık araç paketlerinden biridir.