Fortress Merge: Progress Pack Plus
Fortress Merge: Büyük İlerleme Paketi şunları içerir: - 10 Başlık Tasarımı, 10 Göğüslük Tasarımı, 10 Yüzük Tasarımı ve 10 Bot Tasarımı - 15 Altın Bilet - 600 Mücevher - 4500 Sikke İlerleme Paketleri, yolculuğunun her aşamasında sana destek olmak için Tasarımları, Altın Biletleri, Mücevherleri ve Sikkeleri bir araya getirir. Kahramanlarının ekipmanını geliştir, stratejik seçeneklerini genişlet ve Köyünü büyütmeye devam et! Daha güçlü bir ordu kur, stratejini uyarla ve daha zorlu dalgalara hazırlan!