Fortress Merge: Progress Pack Max
Fortress Merge: Maksimum İlerleme Paketi şunları içerir: - 25 Başlık Tasarımı, 25 Göğüslük Tasarımı, 25 Yüzük Tasarımı ve 25 Bot Tasarımı - 20 Altın Bilet - 2500 Mücevher - 4500 Sikke İlerleme Paketleri, yolculuğunun her aşamasında sana destek olmak için Tasarımları, Altın Biletleri, Mücevherleri ve Sikkeleri bir araya getirir. Kahramanlarının ekipmanını geliştir, stratejik seçeneklerini genişlet ve Köyünü büyütmeye devam et! Daha güçlü bir ordu kur, stratejini uyarla ve daha zorlu dalgalara hazırlan!