Fortnite - Sönen Işık Paketi
K'Ara, isminin aksine her zaman kendi yolunu aydınlatır. Sönen Işık Paketi ile gelecek hâlâ parlak gözüküyor. Şunları içerir: - 600 V-Papel - K'Ara Kıyafeti - Paramparça Kanatlar Sırt Süsü - Kara Lütuf Kazması V-Papel; Fortnite'ın hem Battle Royale hem Kreatif hem de Dünyayı Kurtar modunda harcanabilen bir oyun içi para birimidir. Battle Royale ve Kreatif'te kıyafetler, planörler, kazmalar, ifadeler ve kaplamalar gibi birçok yeni içerik alabilirsin! Dünyayı Kurtar'da ise içinde silah ve tuzak şemalarının yanı sıra yeni kahramanlar ve fazlasını da bulabileceğin İçi Dışı Bir Lamaları alabilirsin!