Fortnite - Soğuğun Dibi Görev Paketi
Bu teklif 15.06.2023 TSİ 18.00'e kadar mevcut olacak. Görev paketini aldıktan sonra bu platformdaki hesabınla oturum açarak oyun içinde teklifi kabul etmen VE 8 Ağustos TSİ 18.00'e kadar 4 görevi tamamlaman gerek. Bu görevlerin hepsinin tamamlanması ortalama 25 maç saati kadar zaman alır. Yeraltına kar yağmış diyor koca bir söylenti, işte karşında Soğuğun Dibi Görev Paketi. Görevleri tamamlayarak şunları açabilirsin: - Soğuk İddialı İblis Kıyafeti - Buz Dikenli İris Sırt Süsü - Donmuş Kaos Gazabı Kazması - Dondurucu Rün Kaplaması Bu kozmetik set, ileri bir tarihte Fortnite içerik mağazasında V-Papel karşılığında satışa çıkabilir.