Fortnite Battle Royale - Başlangıç Paketi
Başlangıç Paketi'yle Fortnite Battle Royale'e dal. İçindekiler: - 600 V-Papel - Başına Buyruk Ajan Kıyafeti - Battle Royale'e Özel - Katalizör Sırt Süsü - Sadece Battle Royale'de V-Papel, hem Battle Royale PvP modunda, hem de Dünyayı Kurtar! PvE hikâyesinde harcanabilecek oyun içi bir para birimidir. Battle Royale'de V-Papel ile kahramanını, planörünü ve kazmanı özelleştirecek içerikler alabilirsin. Dünyayı Kurtar! modunda ise içlerinden silah, tuzak ve aygıtlar, yeni kahramanlar ve daha pek çok şey çıkan Lama Maketi kart paketleri alabilirsin. Not: Eşyalar Battle Royale moduyla Dünyayı Kurtar! hikâyesi arasında transfer edilemez.