Fortnite - Aşk Oyunu Paketi
Kalben, gelen çağrıları asla yanıtsız bırakmaz. Aşk Oyunu Paketi'yle lafı uzatıp dolandırmadan sonuca var. İçeriği: - 600 V-Papel - Kalben Kıyafeti - Aşk Acısı Sırt Süsü - Âşık Ağlatan Kazması V-Papel; Fortnite'ta harcanabilen bir oyun içi para birimidir. Kıyafetler, planörler, kazmalar, ifadeler, kaplamalar ve en son sezonun Savaş Bileti gibi yeni içerikler alabilirsin!