Fortnite - Altınboğan Muhafız Görev Paketi
Adanın tapınaklarını korumak öyle kolay iş değil. Ancak muhafızın, Altınboğanlara karşı bir sorumluluğu var. Altınboğan Muhafız Görev Paketi'yle V-Papel kazanmak için görevleri tamamla. İçeriği: - Muhafız Bengi Kıyafeti (ilave bir tarzla birlikte) - Altınboğan Ejderi Sırt Süsü - Altınboğan Sopası Kazması (ilave bir tarzla birlikte) - Altınboğan Muhafız Görev Paketi: Görevleri tamamladıkça 1.500'e varan V-Papel'i kap V-Papel; Fortnite'ta harcanabilen bir oyun içi para birimidir. Kıyafetler, planörler, kazmalar, ifadeler, kaplamalar ve en son sezonun Savaş Bileti gibi yeni içerikler alabilirsin! Planörler ve dalış izleri Dünyayı Kurtar modunda kullanılamaz.