Fort Triumph
Fort Triumph, ölümün kol gezdiği, zorlu bir sıra tabanlı fantezi taktik oyunudur. Ne oldu, korktun mu? Mizah dolu fantezi senaryosunda, farklı yetenek seti olan kahramanlardan oluşan grubu yönet. Çeşitli hedefler barındıran görevler, karo tabanlı yöntemsel haritalarda seni bekliyor. Hikâye modu ya da çarpışma modunda olman fark etmez, büyük bir maceraya seni bekliyor. ● Çevrenden yararlan: Savaşta karşına çıkan her ağaç ya da kaya potansiyel birer silah. ● Stratejini kur: Dört grup ve dört sınıf arasından seç. Üs inşa et, kaynak topla ve karakterlerine yeni yetenekler öğret! ● Kahramanlarını geliştir: Her oynayışında kahramanlarını eşsiz kılacak nitelikler ve çapraz sınıf yetenekleri kazan! ● Yöntemsel oluşturulan haritaları keşfet: Fort Triumph farklı yerleri ve olayları barındıran esnek dünya haritaları sunar. Her muharebe yepyeni bir plan gerektirir. ● Sesi aç: Marco Valerio Antonininin bestelediği müzik.