Formula Legends : Tech Power Pack
Yarışta inovasyonun sınırlarını zorlayın: Formula Legends: Tech Pack DLC. Bu DLC paketi, gerçek teknoloji atılımlarından ilham alan üç efsanevi aracı içeriyor ve modern Formula Legends deneyimi için tamamen yeniden tasarlandı. Her araç, motor sporları tarihindeki yaratıcılığın ve mühendisliğin tüm sınırları aştığı bir anı temsil ediyor. Radikal aerodinamikten deneysel çekiş sistemlerine ve 90’ların hassasiyetine kadar – bu araçlar, yarış hakkındaki tüm bildiklerinizi sorgulamanız için tasarlandı. Dahil edilen araçlar: TramTram Cyclone – Deneysel aerodinamiğe sahip 70’lerin cesur tasarımı. Eşsiz sürüşünü kontrol edin ve inovasyonun gücünü hissedin. HexaTyre 34 – Kavrama ve kontrolü yeniden tanımlayan olağanüstü çok tekerlekli araç. Virajları imkânsız bir kavrama ile geçin ve mekanik dehasının her detayının tadını çıkarın. Jorsey BeeSting – Şık, dengeli ve ışık hızıyla hızlı. Bu 90’lar klasiği mühendislik zarafetini ve yarış ruhunu temsil ediyor. İnovasyonu bir üst seviyeye taşıyın. Formula Legends: Tech Pack DLC ile yarış pistini üç en cesur araçla fethedin.