Formula Legends : Pioneer Pack
Tarihi yazan makineleri sür Yarış inovasyonu dünyasına adım atın: Pioneer Pack — hızı, tasarımı ve mühendisliği yeniden tanımlayan üç efsanevi arabanın koleksiyonu. Yarışların altın çağından modern hassas performans dönemine kadar, bu arabalar sadece yarışmakla kalmaz — ilerlemenin hikayesini anlatır. Dahil edilen arabalar: Mclauden MID 70 Güneşi kovalamak için yapılmış gibi görünüyordu. Altın gövdesi her ışığı yansıtır ve kalbi sabit, neredeyse insan ritminde atar. Kazanmak için değil, hareket halinde var olmak için yarışır — ışık ve hız arasındaki mükemmel dengeyi simgeler. Tram Tram Late 60 Ham ve öz, güç ve sestan oluşmuş. Her viraj, doğmakta olan mekanik bir efsanenin hikayesini anlatır. Mükemmelliği aramaz, hızın gerçeğini arar — ve cesur tasarımı, motor sporları dünyasını sonsuza dek değiştirecek fikirler getirdi. Gass Mid 20 Çelik ve karbon gücü, meydan okuma ruhuyla çalışır. Her parça, gurur ve kararlılıkla şekillendirilmiş gibi görünür, sonsuz yolların ve gürleyen motorların yankısı olarak çalar. Hatlarda cesur, kalpte tutkulu ve ruhta özgür.