Formula Legends : Historic Tracks Pack
Formula Legends için Historic Tracks Pack ile Formula yarışlarının evrimini deneyimleyin. Motor sporlarının ikonik lokasyonlarından ilham alınarak tasarlanmış üç efsanevi pistte yarışın. Her pist, yarış tarihinin farklı dönemlerine göre yeniden oluşturulmuştur. Zorlu vintage düzenlerden modern ve hassas tasarımlara kadar her pist benzersiz bir mücadele ve kendine özgü bir atmosfer sunar. Paket içeriği: San Marino Motorsports Park – Klasik ve modern versiyon Dutch Dunes Circuit – Klasik ve modern versiyon Hatchwood Circuit – Vintage ve klasik versiyon Teknik virajlarda ustalaşın, akıcı yükseklik değişimlerini aşın, yüksek hızlı bölümleri yönetin ve nesiller boyunca yarışçıları şekillendiren tarihi pist düzenlerini deneyimleyin. Formula Legends: Historic Tracks Pack ile Formula yarışlarının geçmişini ve bugününü keşfedin.