Forge Lider Paketi
Halo Wars 2'da kullanmak için Leader John Forge'u edinin. Çavuş John Forge: Yetenekli asker, kıdemli lider ve tam bir baş belası. Forge, ilk Halo Wars olayları esnasında gemisini ve ırkını korumak için kendisini cesurca feda etmişti. Şimdi de Corp'ların uzaylı bozguncularla nasıl başa çıktığını Atriox ve Banished'a göstermek üzere mezarından çıkıp geldi. Ooh-RAH! Bu ürün sadece Halo Wars 2 oyununda kullanılabilir.