For The King - Lost Civilization Adventure Pack
Bu nefes kesici macera paketiyle gizemli Orman Şelalesi diyarını keşfe çıkıp antik bir medeniyetin sırlarını açığa çıkarın. Pakette yeni orman diyarı, arena mücadeleleri, asalar, ikili silahlar, iki yeni oynanabilir karakter ve çok sayıda benzersiz düşman ve ganimet bulunur.