For The King Franchise Bundle
For The King Kral öldü, bir suikastçı tarafından öldürüldü. Bir zamanlar huzur içinde olan Fahrul krallığı şimdi karmakarışık. Dayanağı kalmayan ve kaynaklarının ötesinde zorlanan Kraliçe, yurttaşlarına, ayağa kalkmaları ve yaklaşan kıyamete karşı durmaları için umutsuz bir çağrıda bulundu. Bu kargaşaya son verebilecek misin? For The King II Bir zamanlar halkı tarafından sevilen Kraliçe Rosomon, şimdi Fahrul’un karanlık madenlerinde halkını köleliğe mahkûm ederken şeytani ve kötü niyetli güçlerle ittifaklar kurarak onlara sırtını dönmüştür.