Flower Shop: Summer In Fairbrook
Öğrenci Steve, sorumluluk almayı öğrenmesi için babası tarafından yaz için amcasının çiftliğine gönderilir. Yazı mevsimini Fairbook’ta geçiren Steve’le çiftlikte çalış, yeni arkadaşlar edin ve eski ilişkileri sürdür. Kendi mahsullerini yetiştirebilir ve satabilir, etraftaki kızlarla zaman geçirebilir ve önceden etkinlikler planlayabilirsin. Oyun boyunca kararlarına bağlı olarak değişen dokuz farklı son mevcut. Steve iyi ve sorumlu bir çiftçi olacak mı, aşkı bulacak mı, yoksa ikisini birden başarabilecek mi? ÖZELLİKLER * Çiftçilik simülasyonu ve flört simülasyonu birleşimi * Mahsullerini yetiştir ve pazarda sat * Haftalık programlayıcı ile zamanını nasıl geçireceğini planla * İlişki sistemi: Her karakterin oynanışı etkileyen bir ilişki değeri vardır * Toplam 9 farklı son!