Floor and Ceiling Wallpaper Pack
Yeni Zemin ve Tavan Duvar Kağıdı Paketi ile tanışın. Zemin ve tavan duvar kağıtlarından oluşan geniş bir seçkiyle temel dekorunuzu duvarların ötesine taşıyın ve ayaklarınızın altından tavana kadar her şeyi şekillendirin. Klasik parke ve geleneksel tatami paspaslardan endüstriyel metal saclara ve şık metro fayanslarına kadar, bu DLC her iç mekan stiline uygun birçok seçenek sunuyor. İster rahat, nostaljik bir çekicilik, ister temiz ve modern bir estetik arıyor olun, bu pakette her dekoratöre uygun bir şeyler var.