Flightpath: Adventures in Venaris
Seçimlerinin deneyimi büyük ölçüde değiştirdiği, hikâye odaklı shoot'em up oyununda fırtına estir! Syndicate olarak bilinen bir yeraltı suç örgütünün vatandaşları sürekli korkuttuğu, yozlaşmış gezegen yönetiminin ise örgütü çökertmekte etkisiz kaldığı küçük bir gezegen sistemi olan Venaris’e hoş geldin. Üç yetenekli kişi meseleleri kendi ellerine almaya karar verdi! Flightpath: Adventures in Venaris, belirli aşamalarda sunulan seçimlerin anlatının ilerleyişini büyük ölçüde değiştirdiği dikey ilerleyen bir shoot'em up oyunudur. Birden fazla yol, seçtiğin her pilot için benzersiz içerik, tamamlanması gereken belirli görevler, prosedürel olarak oluşturulmuş seviyeler ve 10 aşamada öngörülemeyen düşman saldırı modelleri ile Flightpath: Adventures in Venaris, anlatı olanaklarını keşfederken zengin bir yeniden oynanabilirlik sunuyor!