Flappy Jet
Klasik refleks oyunlarından ilham alan bir arcade macerasında uzay jetinizi kontrol edin, borulardan kaçın, uzayda yolculuk yapın ve en yüksek skoru elde etmeye çalışın. Basit kontroller ve hızlı maçlarla Flappy Jet, hem gündelik hem de rekabetçi oyunlardan hoşlananlar için aksiyon, meydan okuma ve eğlenceyi bir araya getiriyor. BORULARDAN KAÇIN VE UZAYDA HÜKÜM SÜRÜN! Jetinizi havada tutun, engelleri aşın ve zorluk arttıkça her hamle için doğru anı bulun. REKORUNUZU KIRIN VE DAHA DA İLERİYE GİDİN! Eşyaları toplayın, uzay senaryolarında yolculuk yapın ve en yüksek skor için sürekli bir arayışta kendi sınırlarınızı zorlayın. HIZLI, BASİT VE BAĞIMLILIK YAPAN BİR ARCADE YARIŞI! Hızlı maçlar oynayın, reflekslerinizi test edin ve öğrenmesi kolay ama ustalaşması zor bir mücadelede en iyi skorlarınızı geçmeye çalışın.