Fishing Sim World: Pro Tour, seçkin bir olta balıkçısı olma yolunda ilerlediğin özgün bir kariyer moduna sahiptir. Scott Martin ve Ali Hamidi de dahil gezegenin en iyi 100 olta balıkçısına karşı Levrek, Sazan ve Yırtıcı yakalamak için yarış. Sponsorluk tekliflerini aç, kariyer kazancı elde et ve sosyal medyada takipçi kazan. Özel çok oyunculu mod arkadaşlarına karşı çevrimiçi oynarken kuralları senin belirlemeni sağlar. Tur sayısı, maç uzunluğu ve balık türleri gibi farklı seçenekleri seç. Prestijli "Ayın Olta Balıkçısı" unvanını kazanmaya çalışmak için Dovetail Fishing League'e dahil olan çevrimiçi turnuvalara katıl. Lake Guntersville ve Lake Travis gibi tur bölgelerini de içeren 10 mekanda ustalaşmak için becerilerini ve taktiklerini kullan. 13 Fishing, Booyah ve Evinrude da dahil 50'den fazla lisanslı markanın yüzlerce ekipmanını kullanarak her biri kendi davranışsal sistemine sahip olan ve hava durumu ile saat gibi etkenlerden etkilenen 29 farklı balık türü için olta at.