İrlanda büyük mercan balıkları tutmak için ünlü bir yerdir ve Lough Kerr de bunun nedenlerinden biridir; burada yalnızca kendi kişisel rekorunu değil ulusal rekoru da kırma şansına sahipsin! Bu tarih kokan mükemmel oluşumlu 7,3 hektar alan kadim taş duvarları ve olgun yeşillikleriyle zaman sanki durmuş gibi hissettiriyor ve su kalitesiyle de büyük mercan balıklarının büyümesi için mükemmel bir ortam sağlıyor. Lough Kerr, 9,5 kg ağırlığındaki inanılmaz "Banshee" de dahil burada kırılan balık tutma rekorlarını aşma peşindeki Avrupa'nın en iyi balıkçıları tarafından rağbet gören bir mekandır. Tüm dikkatler mercan balığı tutma üzerinde olsa da gölde aynı zamanda 11,3 kilonun altında sazan ve iyi boyutlarda karabalık, kızılgöz ve kızılkanat balıkları da vardır. Bu mekan ayrıca ustalaşman için üç tek oyunculu turnuva ve üç kariyer modu etkinliğinin yanı sıra tamamlaman için beş başarı sunar.