First Contact Paketi
First Contact Suit ve Negotiator içerir.First Contact Suit: S.C.A.F. tarafından yabancı varlıklarla karşılaşmalar için yapılmış bu giysi, altın kaplamasıyla uzayda uzun süre kalmanın olumsuz etkilerine karşı koruma sağlar.Negotiator: Gücü artırılmış, üste takılan Tesla Beam, insan boyutlarındaki bir organizmayı tek bir atışta paramparça edebilir. Alta takılan Line Gun tek bir şey için yapılmışa benziyor; organik dokuyu uzaktan parçalarına ayırmak.