Fire & Smoke Skin Pack
Fire & Smoke DLC paketi ile kıyametin kor kızıl küllerine dalın. Tüm silahlarda kullanabileceğiniz ateş gibi üç silah görünümü içeren paket ile düşmanlarınızı cehennem ateşi ile tanıştırın, kavurup küle çevirin. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 ana oyunu gereklidir.