Finding Paradise
Dr. Rosalene ve Dr. Watts'ın tuhaf görevleri var: İnsanlara en başından itibaren yaşamaları için bir şans daha veriyorlar... ama sadece hastalarının zihninde. Ameliyatın ciddiyeti nedeniyle, yeni hayat, hastaların son nefeslerini vermeden önce hatırladıkları son şey haline geliyor. Bu nedenle, ameliyat yalnızca ölüm döşeğindeki insanlara, hayatlarında yapmak isteyip de yapamadıkları şeyi gerçekleştirmek için yapılıyor. Finding Paradise, To the Moon dizisinin 2. tam bölümü. Doktorların yeni hastası Colin'in, ikiye bölünmüş bir hayatı çözmeye ve doğası gereği çelişkili görünen bir dileği yerine getirmeye çalışmasını konu alıyor.