FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster
FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster, zamana meydan okuyan klasikleri yıllanmış oyuncuların ve yeni hayranların beğenisine sunuyor. FINAL FANTASY X, yıldız bir blitzball oyuncusu olan Tidus'un hikâyesi. Tidus, Yuna isimli genç ve güzel bir Summoner (Çağırma Büyücüsü) ile birlikte yolculuk yapıyor. Yuna'nın amacıysa Spira evrenini muazzam kötülükteki Sin'in yarattığı sonsuz yıkım döngüsünden kurtarmak. FINAL FANTASY X-2, Sonsuz Sükûnet'in Spira evrenine hâkim olmasının üzerinden iki yıl geçtikten sonra başlıyor. Kürede gizemli fakat bir o kadar da tanıdık bir siluet gören Yuna, Sphere Hunter (Küre Avcısı) olarak yoldaşları Rikku ve Paine ile birlikte bu gizemi çözmek için dünya çapında bir arayışa giriyor. İki oyunun sunduğu toplamda 100 saati aşkın oynanış süresi boyunca Spira evreninde kendini kaybetmenin keyfini doyasıya yaşa. Özellikler: Geliştirilmiş HD Grafikler -Kahramanlar, düşmanlar, canavarlar, mekânlar ve ara sahneler HD olarak yenilendi. Böylece klasik oyunların keyfini güncellenmiş, göz alıcı grafiklerle çıkarabileceksin. Klasik Sesler veya Yeni Sesler - İstediğini seç -Yeni müziklerle oyunun ilk sürümündeki klasik müzikler arasında dilediğince geçiş yapabilirsin. 100 Saati Aşkın Oynanış Süresi İki oyunun sunduğu toplamda 100 saati aşkın oynanış süresi boyunca tüm savaşları ve içini ısıtacak anları tekrar deneyimle.