FINAL FANTASY RESONANCE
Klasik kökenlerinden evrimleşip serpilen FINAL FANTASY'nin piksel dünyasına geri dön. Kaderin birbirine bağladığı yoldaşlarla birlikte yolculuğa çık ve her şeyi yıkıma sürüklemekle tehdit eden bir gücün ardındaki gerçeği ortaya çıkarmak için savaşta sana yardımcı olacak Vision'ları çağır. ◆ Sinematik piksel tasarım FINAL FANTASY, piksel tasarımın sınırlarını zorlamaya devam etseydi ne olurdu? HD-2D serisinin ilk FINAL FANTASY oyunu olan FINAL FANTASY RESONANCE, hem nostaljik hem de yeni hissettiren ve görsel açıdan çarpıcı bir deneyim sunuyor. Her anı daha dramatik ve sürükleyici kılan dinamik kamera açıları ve pikselleştirilmiş 3 boyutlu modeller ile zenginleştirilen bir oyun deneyimine hazır ol. ◆ Alışılmışa geri dönüş Hikâyenin dokusuna işlenmiş olan hava gemileri, kristaller, esper'lar ile moogle'lar gibi çok sevilen FINAL FANTASY unsurları ve daha fazlasıyla dolu bir dünyada geçen klasik bir RPG macerası. ◆ Stratejik, sıra tabanlı savaşlar Akıllıca seçimlerle şekillenen sinematik savaşlarda düşmanların zayıf noktalarından faydalanarak onları sersemlet, savunmalarını kırarak ekstra hamleler kazan ve güçlü Resonance saldırılarıyla üstünlüğü ele geçir. ◆ FINAL FANTASY efsaneleri Sevilen FINAL FANTASY karakterlerinin yansımaları olan, benzersiz yetenekleriyle derinlemesine grup özelleştirmesi sunan ve seninle omuz omuza savaşan Vision'lar ile ekibini güçlendir. ◆ Saatlerce keşfedebileceğin yan içerik Dünya; gezgin kılıç ustası Gilgamesh, ölümcül canavarlar ve bunlara yaraşır ödüller sunan Colosseum, efsanevi silahların içine mühürlenmiş zorlu düşmanların bulunduğu Chamber of Arms ve Ultima Weapon ile yapılacak bir hesaplaşma gibi pek çok sırla dolu.