Figment 2: Creed Valley
Figment 2: Creed Valley, insan zihninin içerisinde geçen bir aksiyon-macera oyunu. Kabuslar etrafa kaos yayıyor ve bir zamanlar huzur içerisinde olan toprakları ele geçiriyor. Dusty'nin macerasına katıl ve bulmacaları, müzikal savaşları ve benzersiz ortamları keşfet. Korkularınla yüzleş. Kabuslar Ahlak Pusulası'nı parçalamış durumda, Zihin doğru düzgün çalışmıyor. Dusty ve iyimserliği hiçbir zaman bırakmayan yardımcısı Piper, Zihnin ideallerinin oluşturulduğu Creed Valley'e gitmeli. Müzikal mücadeleler ve aklı zorlayan bulmacalarla dolu bir macera seni bekliyor.