Fight School Simulator
Dövüş Sanatları Okulunuzu Açın Kendi dövüş sanatları okulunuzu kurmaya ve efsanevi bir usta olmaya hazır mısınız? Eğitim ekipmanlarını kurun, eğitim alanlarını düzenleyin ve öğrencileriniz için mükemmel bir okul yaratın. Okulunuz büyüdükçe, daha fazla öğrenci çekin, onları eğitin ve rakip okullar arasında zirveye yükselin! Ustalardan Yeni Hareketler Öğrenin Yeni teknikler öğrenmek ve mini oyunlarla becerilerinizi geliştirmek için Büyük Usta tarafından verilen görevleri tamamlayın. Ustalaştığınız her yeni hareket dövüş yeteneklerinizi geliştirecek ve öğrencilerinizi daha da güçlü kılacaktır. Dojo'nuzu Tasarlayın Düzinelerce eğitim ekipmanı ve dekorasyon seçeneği ile dojonuzu tam istediğiniz gibi özelleştirin. Öğrencileriniz için motive edici, dövüş sanatlarından ilham alan bir alan yaratın ve dojonuzun her köşesinden en iyi şekilde yararlanın! Rakip Okullarla Rekabet Edin Okulunuzu dört güçlü rakibe karşı savunun ve en iyi olmak için savaşın! Rakip okullardan gelen baskınlara direnin, öğrencilerinizi toplayın ve karşı saldırılar başlatın. En güçlü okul olmak için strateji ve diplomasiyi kullanın! Zayıfları Mafyaya Karşı Savunun Şehri yöneten Mafya ve hırsızlara karşı savaşın. Düzinelerce yan görevi tamamlayın ve şehirdeki karanlık güçleri alt etmek için dövüş sanatları becerilerinizi kullanın. Her zafer okulunuzun gücünü ve itibarını artıracaktır! Öğrencilerinizi Eğitin Dövüşçülerinizi Tekme Ustası, Yumruk Uzmanı veya Dengeli Dövüşçü olmaları için eğitin! Büyük Usta'dan öğrendiğiniz yeni hareketleri aktarın, eğitim ekipmanlarıyla becerilerini geliştirin ve endişelenmeyin! Çekirgeleriniz yardım etmek ve dojoyu düzenli tutmak için orada olacaklar. Büyümek Simülasyonun derinliği ve dövüş sanatlarının heyecanı, hepsi bir arada! Kendi okulunuzu kurun, rakiplerinizle yarışın ve dövüşçülerinizi zirveye taşıyın. Bu eşsiz maceraya şimdi katılın ve ustalığınızı kanıtlayın!