Fifth Anniversary Skin
Rust Console Edition'ın beşinci yılını bu ücretsiz Saldırı Tüfeği ile kutlayın - tüm oyuncularımıza teşekkürümüz! YENİ GÖRÜNÜMÜNÜZÜ NASIL KULLANACAKSINIZ? Bu mağazadan görünümü aldıktan sonra, oyunu açmanız yeterli; artık yıldönümü görünümüne sahip olacaksınız. Görünümü Dolapta ve Saldırı Tüfeği üretirken üretim menüsünde bulabilirsiniz. Görünümler, üretim menüsünde öğeyi üretirken Saldırı Tüfeğine uygulanabilir. Saldırı Tüfeğini üretmeden önce menüden yeni yıldönümü görünümünü seçin ve öğe üretildiğinde görünüm silaha uygulanacaktır.