FFXV Holiday Pack (Ücretsiz Sürüm)
Bu pakette bir dizi faydalı aksesuarla birlikte Ocak 2017'de yapılacak özel oyun karnavalına bir bilet bulunuyor. ・Nixperience Bandosu ・Savaşçı Borusu ・Choco-Mog Tee* ・Karnaval Pasaportu Not: Yıldızlı öğeler (*) Ocak güncellemesi ile kullanılabilir hale gelecek. Karnaval Pasaportu ücretli sürümle aynı işleve sahiptir. Dikkat: Karnavala erişim 19 Şubat 2017 saat 01.00 (UTC) itibariyle sona erecektir.