Fernbus Simulator - Map Denmark
Danimarkalılar dünyanın en mutlu insanları olarak kabul edilir. Rahatlık için kendi kelimeleri var ve bu hyggelig. Belki de Danimarkalıları mutlu eden nazik ve güzel manzaradır. Fernbus yolcu otobüsü simülatörünün sahipleri artık Danimarka eklentisiyle öğrenebilirler. Eklenti Danimarka, Danimarka'nın farklı bölgelerini ele geçirdi. Ülkenin Kuzey Denizi'ne doğru oldukça düz olan kısımları veya ülkenin doğusundaki daha engebeli alanlar olsun. Oyuncu, kıyıları ve tabii ki çeşitli Danimarka adalarını birbirine bağlayan etkileyici köprü yapılarıyla İskandinav manzarasının harika manzaralarını her zaman bekleyebilir. Funen ve Zelanda adalarını birbirine bağlayan ikonik Büyük Kemer Köprüsü'ndeki yolculuk, kesinlikle bu eklentinin öne çıkan özelliklerinden biridir. Birbirinden farklı ve ilginç duraklara sahip beş yeni kasaba oyuncuyu bekliyor. Bazıları limanlarda, yani su üzerinde bulunur, ancak diğerleri doğrudan büyük Kopenhag Havalimanı'ndadır; burada otobüs, yolcuları kalkış ve iniş yapan uçakların yanındaki terminalde alır ve daha uzaklara veya şehrin ortasına taşır. şehir, geçmiş yerleşim alanları ve endüstriyel tesisler. Yani çok fazla çeşitlilik var ama aynı zamanda ülkenin en özgün izlenimini ediniyorsunuz. Bu Eklenti için özel olarak oluşturulmuş çok sayıda tipik 3B nesne, çöp toplama, itfaiye ve ambulans gibi ülkeye özgü AI araçları, araç plakaları ve mimari özellikler. Danimarka sokak ve şehir işaretleri Eklentiyi tamamlar ve oyuncuya mutlu insanlardan oluşan hygge ülkesi hakkında mümkün olan en iyi sürüş izlenimini vermeyi amaçlar.