Federico Valverde Edition add-on
Federico Valverde Sürümü Üst düzey güç ve kaynak içeren bu özel paketle orta sahanın hâkimi ol. Paket İçeriği: ● Federico Valverde Ustalık 2 Oyuncu Kartı ● 1.050 Lig Puanı Uruguay'ın olağanüstü orta saha oyuncusuyla sahada herkesin dikkatini çek. Hemen al!