Fearful Symmetry & The Cursed Prince
Fearful Symmetry eşsiz ve zorlayıcı bölümleri olan eğlenceli bir zeka oyunudur. Farklı boyutlardaki iki karakteri aynı anda kontrol et.Görevin, her iki karakteri de farklı yönlere doğru hareket ettirip hain tuzakları atlatmak. Karakterler Fearful Symmetry'de Hero, Nulan ve Haim adlı üç maceracının hikayesi anlatılır. Hero korkusuz bir maceracıdır. Sürekli kıymetli hazinelerin peşinde koşar ve efsanevi Symmetry Parşömenlerini toplar. Peşlerinden gelen lanete aldırmadan Symmetry Parşömenlerini toplamaya devam eder. Nulan, Symmetry Parşömenlerini yaratan kabilenin varisidir. Büyüye olan doğal yeteneği sayesinde ruh avlayan bir büyücü olmuştur ve simetrideki düzensizlikleri tespit etme yeteneğine sahiptir. Haim, ruhunu sömüren şeytani bir büyüyle lanetlenmiş bir prenstir.Diyar diyar dolaşıp üzerindeki laneti kaldırmanın bir yolunu arar. Bu macerasında Symmetry Parşömenlerinin peşine düşmüştür, çünkü söylentiye göre laneti kaldırmanın yollarından biri de bu parşömenleri toplamaktır. Her karakterin oyundaki bulmacaları çözmek için kendine has yolları vardır, yani tüm seviyeler karakter seçimine göre şekillenmektedir!