Faye Falling
Yakın zamanda ölen ruhuna çalkantılı bir öteki dünyada yol göster! Kim olduğunu ve nasıl öldüğünü hatırlamayan, yeni ölmüş bir ruh olarak oyuna başla. Güçlü bir varlıkla beklenmedik bir karşılaşma yaşadıktan sonra bu destansı macerada hem büyümekte olan karanlığı alt et hem de yol boyunca kayıp anılarını geri kazan. Hızlı tempolu, sıra tabanlı savaşlarda çok çeşitli düşmanlara karşı savaş ver, tez biten mini oyunlarda düşman saldırılarından kaçıp hasarı atlat ve rakiplerini savuşturmak için güçlü büyülere başvur. Faye Falling, türün klasiklerinden ilham alan, yukarıdan aşağıya bakış açılı aksiyon RYO oynanışıyla ölüm, acı ve anlam arayışını konu alan sanatsal ve duygusal bir deneyim. Kendini göz alıcı piksel sanatıyla hayat bulan, bulmacalar ve sırlarla dolu, farklı bir ruhani dünyaya bırak.