Fated Winter Pack
Etherian Dağlarının buzdan ordularıyla yüzleşmeye hazır ol. Bu pakette Huntress için özel bir kostüm ve ayrıca Kadimlere karşı verdiğin savaşta işine yarayacak başka güzellikler yer alıyor! Bu paket, hesap başına sadece bir kez satın alınabilir. Paketin içinde bulunan öğeleri alabilmek için Heroes Marketplace'te veya Private Tavern'da bulunan Posta Kutusunu ziyaret edip etkileşime geç. Bu paketin içindekiler: Kahraman, Yetenek, Kostüm ve daha fazlasını satın almak için 2.000 Gem. Kış ayazına meydan okumak için 1 Frostfanged Huntress Kostümü. Kahramanlarına ve savunmalarına özel bonuslar kazandırmak için Beş Campaign Shard Paketi.