Fashionista Avatar Paketi
Yeni Fashionista avatar paketiyle punk tarzlı bir prenses ol! Dolabına tarz bir pembe tişört ve kolye ekle ve bir sonraki destansı Roblox maceran veya arkadaşlarla buluşmanda moda seviyen daha yüksek olsun. Sadece Xbox One'da mevcut.