Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Expansion
Beans & Alpacas Expansion ile kahve çiftliği inşa edip daha sıcak bir çiftlik yaşamına adım at: Güney Amerika'dan ilham alan, inişli çıkışlı tepeleri kahve çiftliklerinin kapladığı, kızıl toprağın araziyi şekillendirdiği ve dağ etekleri göz alabildiğine yeşil kaplı olan Catuaí'ye seyahat et. Yeni ekinler, hayvanlar, üretim zincirleri ve 25'ten fazla yeni makine seni bekliyor. Catuaí: Güney Amerika'ya Hoş Geldin! Dar yollar, tozlu sokaklar, dört yana dağılmış taşlar ve uzayıp giden kıvrımlı bir nehir barındıran yemyeşil ve nemli bir vadiyi keşfet. Rengârenk binaları, dükkânları ve tarım depoları olan küçük bir kırsal şehir bölgenin bağlantı merkezi. Nehir kıyısı ise ayaklı evlerle dizili. Kahve, Hayvanlar ve Yeni Oynanış Yeni ekin olarak kahve yetiştirip hayvanlarına alpaka ve Brahman sığırı ekle. Alpakalar tıraş ve gezdirme ile yeni deneyimler sınarken timsahlar ve papağanlar gibi vahşi hayvanlar ortama hayat katıyor. Üretim, Projeler ve Koleksiyonluk Öğeler Pigment ve reçine gibi yeni ürünler oluştur, köy halkının evlerini boya veya ekin işlemesi için üretim zincirleri kur. Araştırma Merkezinin inşaatını üstlen, dinozor iskeleti parçaları bul ve keşiflerini koleksiyon müzesinde biriktir. Makineler, Markalar ve Detaylar Case IH, Ford, John Deere, KUHN, Mercedes-Benz Trucks, New Holland, Valtra ve dahasından 25'ten fazla makineyi kullan. Colombo Industries seriye yeni katılırken geliştirilmiş arazi aracı animasyonları ve iyileştirilmiş efektler daha gerçekçi bir oyun deneyimi sunuyor.