Farming Simulator 19 - Rottne DLC (Windows 10)
Yeni ormancılık imkânları sunan Rottne DLC paketiyle Farming Simulator 10 deneyimini geliştir! DLC, sektörün önde gelen ormancılık ekipmanları firmalarından birine ait iki yeni araç içeriyor: - Rottne F20D: Kereste Taşıma Aracı - Rottne HD21D: Kereste Hasat Aracı DLC paketini indirdikten sonra bu ek içerik oyun içi mağazadan bulunabilecek ve kullanılabilecek. Bunları satın almak için yeterli oyun içi paran olduğundan emin ol! DLC, Sezon Bileti kapsamındadır.