Farming Simulator 19 - Bourgault DLC
Farming Simulator 19'a gelen yeni resmi genişleme ile tarımcılığın tadını daha çok çıkar! Bu İndirilebilir İçerik (DLC) 7 parça Bourgault marka ekipmanın yanı sıra bir adet John Deere traktör içeriyor: - 3320-76 Paralink Hoe Drill – Ekim makinesi - 3420-100 Paralink Hoe Drill – Ekim makinesi - 7950 Air Cart - Ekim makinesi - 71300 Air Cart - Ekim makinesi - SPS360-50 - Kültivatör - XR770 Harrow - Ot sökme makinesi - FMS CD872-8 - Ekim makinesi - John Deere 9RX Serisi - Büyük traktör İndirme işlemi tamamlandığında ilave içerik oyun içi mağazada kullanılabilir olacaktır. Satın almak için oyun içinde yeterli bakiyeye sahip olduğundan emin ol! Bu İndirilebilir İçerik, Sezon Bileti'ne dahildir.