Farming Simulator 17: Platinum Expansion
Farming Simulator 17 Platinum Edisyon’da modern çiftçi rolüne bürün. Yepyeni içeriklerle dolu 3 devasa açık dünyaya dal! Platinum Edisyon’a özel yeni Güney Amerika oyun sahasını keşfet ve 280'ten fazla AGCO markasına (Challenger, Fendt, Valtra veya Massey Ferguson) yanı sıra sadece bu Platinum Edisyon’a özel Stara, TT, Randon, FMZ ve Gessner Industries gibi yeni markalara ait 80’in üzerinde imalatçıdan 280’ten fazla orijinal tarım aracı ve ekipmanı kullan. Ayçiçeği, soya fasulyesi, şeker kamışı ve daha birçok tür mahsul topla. İnek, koyun, tavuk ve domuz gibi canlı stoklarınla ilgilen. Ormancılıkta şansını dene ve çiftliğini genişletmek için ürünlerini sat! Mallarını kamyon ve römorklarla taşı veya hedefine hızlıca ulaşmak için trenlere yükleyip bunları sür. Çiftliğini diğer oyuncularla birlikte online olarak büyüt ve daima genişleyen bir Farming Simulator deneyimi için toplulukların oluşturduğu modları indir!