Farmbotic
Farmbotic dünyasına adım atmaya hazır ol! Sadık botlarınla çiftliğini otomatikleştir, madenleri keşfet ve savaş, kaynak taşımayı optimize et, köylülere yardım et – ister tek başına, ister arkadaşlarınla birlikte oynayarak! Kendi Çiftliğini Yönet "Sebze ek, hayvan yetiştir ve özel mutasyona uğramış bitkileri üret. Kaynaklarını iyi yönet, üretimi optimize et ve küçük çiftliğini bölgedeki en büyük ve en verimli yere dönüştür. " Geliştir ve Otomatikleştir Çiftliğini ileri teknoloji bir işletmeye dönüştür. Gelişmiş robotlar ve özel çiftlik merkezleri ile süreçleri otomatikleştir, verimliliği artır ve işleri kolaylaştır. Değerli Kaynakları Keşfet Dağın derinliklerine in, cevherler ve hazineler topla. Bu malzemelerle daha iyi silahlar ve makineler üret. Ama dikkat et – bu bölgelerdeki mutasyona uğramış canlılar madenlerini kolayca bırakmaz. Yan Komşun Bilim İnsanı İçin Yardım Et Rhemidium’un gizemini ortaya çıkar ve bu radyoaktif maddeyi kendi yararına kullan. Yeni bitkiler, makineler ve çok daha fazlası seni bekliyor! Topluluğun Bir Parçası Ol Kasabalılarla vakit geçir, görevleri tamamla, farklı insanlarla tanış ve topluluğun önemli bir üyesi ol. Sadece çiftlik değil, bağlar da kur. Birlikte Çiftlik Keyfi Dört kişiye kadar arkadaşlarınla birlikte oynayabileceğin tam destekli eşli oyun moduyla çiftliğini yönetin, kaynak toplayın, makineler kurun ve Farmbotic dünyasını birlikte keşfedin!