FARCRY 6 Lüks Sürüm
Şunları içeren FARCRY 6 Lüks Sürüm'ü satın alın: - Ana oyun - 3 kozmetik paket: Jungle Expedition Paketi, Croc Hunter Paketi ve Vice Paketi Yara adlı ada ülkesinde geçen bu birinci şahıs açık dünya gerilla nişancı oyununda Castillo rejimini devirin. DİŞE DİŞ VE AKSİYON DOLU BİRİNCİ ŞAHIS GERİLLA ÇATIŞMALARI Füze atan sırt çantaları veya motosiklet motorundan bozma makineli tüfekler gibi el yapımı silahlar üretin; dikkat dağıtan, keşif yapan veya düşman mangalarını parçalayan eşsiz hayvan dostlarınızla birlikte savaşın. "Resolver" anlayışı, Castillo'nun yönetimini zayıflatmak anlamına gelen her yolu mübah kılar. YARA AÇIK DÜNYASINI KENDİ YÖNTEMLERİNİZLE GERİ ALIN Ormanlarda, plajlarda, tarım arazilerinde ve tahkim edilmiş bir başkentte kendi yolunuzu çizmek için üsleri ele geçirin, rotaları temizleyin ve yeni araçları açın. FARCRY'ın bugüne kadarki en büyük dünyasını kendi yöntemlerinizle keşfedin: Ata binin, helikopterle uçun, el yapımı arazi araçlarıyla toz attırın ve çok daha fazlasını yapın. İSYANA ÖNDERLİK EDİN Devrimi körükleyen isyancı gruplarla, çiftçilerle, kaçakçılarla ve sürgünlerle tanışın. Görevler üstlenin, geliştirmeleri açın, ekipmanlar üretin ve yardım ettiğiniz her topluluk Castillo rejimini çöküşe bir adım daha yaklaştırırken ağınızı güçlendirin. TÜM HİKÂYEYİ EŞLİ MODDA OYNAYIN İki kat ateş gücü ve iki kat kargaşa için tüm hikâyeyi bir arkadaşınızla 2 oyunculu eşli modda oynayın. Saldırıları koordine edin, güçlü Supremo sırt çantası silahlarını birleştirin ve Castillo'yu birlikte devirin.