Faraday Protocol
Faraday Protocol, kritik düşünme becerinizi zorlayarak cesaret ve zekanızı ölçecek bir birinci şahıs bulmaca oyunu. Oyunda Cunor gezegeninden yıldızlararası arkeolog Raug Zeekon’ı canlandıracaksınız. Şirketiniz sizi keşfedilmemiş bir yıldızdan gelen gizemli bir sinyalin kaynağını araştırmak üzere yollamış olacak. Bir uzaylı uygarlığının kadim mirası Bia Aleti, OPIS’e vardığınızda açığa çıkaracağınız ilk gizem olacak. Gerçek amacının ne olduğunu tam olarak bilmeden bunu kullanarak karşılaşacağınız zorlukları aşacaksınız. Enerjiyi emip farklı makinelere dağıtabilme becerisi sayesinde, tapınakları daha derinlemesine incelemeye başlayacak ve gitgide daha da zorlaşıp problem çözme becerilerinizi sonuna kadar kullanmanızı gerektirecek bulmacalarla karşılaşacaksınız. Karşılaştığınız her zorluğu aşabilecek kadar zeki misiniz? Gizemli bir robotik sesle karşılaşıyorsunuz. Adı IRIS, kadim OPIS yapılarını korumak için yaratılmış bir yapay zeka. Bu yapılar ezelden beridir terk edilmiş gibi görünüyor, ama mutlaka bir zamanlar bir amaçları olmalı. Bulmacalarla dolu odalar, siz ilerledikçe gitgide daha karmaşık ve zorlu bir hal alıyor. Peki bunları kim inşa etti? Neden birileri başka hiçbir hayat belirtisi olmayan ıssız bir gezegende böyle bir eğitim tesisi inşa etsin ki?