Vice paketinde "Miami Strip" kıyafeti, “Skorpion” silahı, üstü açılır araç, "Gold Bullion" silah uğurluğu, "Letter Opener" araç aksesuarı ve sevimli ama ölümcül panter dostun “Champagne” var.