FAR CRY 4 Overrun
Overrun DLC içeriği: 4 yeni PvP (oyuncuya karşı oyuncu) haritası - Bu yeni haritalarla, PvP maçlarında farklı bölgelerin tadını çıkarın. Yeni bir PvP modu – Overrun modunda, her bir haritada üç farklı yer ele geçirilmelidir. Tek seferde sadece bir yer aktif olduğundan, iki takım da bu tarafsız yerlerin düşman takımın eline düşmemesi için mücadele etmelidir. Zaferi garantilemek için eldeki tüm kaynaklardan faydalanmalı ve yeni stratejiler geliştirmelisiniz... PvP savaş alanına yeni bir araç eklendi: Buggy.