FAR CRY 4 Durgesh Hapishanesinden Kaçış
Başka bir esirle beraber Yuma'nın hapishanesinde işkence gördünüz. Hapishaneden kaçın ve Pagan Min'in düşman Kyrat topraklarında hayatta kalın.