Bir çocuğun yeni bir yuva bulmak üzere çıktığı duygusal bir yolculuğu ve gemisini konu alan insanı saran bir araç macerası. Sular altında kalmış hoş bir dünyada fırtınalı sularda yelken aç, bilinmeyen derinliklere dal ve unutulmuş harabeleri keşfet. YEPYENİ BİR EKLENTİ OYUNU FAR: Lone Sails'te görülen ıssız ortamı genişleten Changing Tides, güneşin kavurduğu, tozlu ortamları fırtınalı gökyüzüyle ve açık denizlerle değiştiriyor. Yeni ortamlarla, bulmacalarla ve gemi mekanikleriyle FAR: Changing Tides'ın dünyası, hem bu güzel serinin tutkunlarına hem de yeni oyunculara daha büyük ve derin bir mücadele içeren heyecan verici bir deneyim sunuyor. YENİ BİR YUVA Sular altında kalmış bir dünyada yapayalnız bir şekilde uyanan yeni ana karakter Toe ile zorlukların üstesinden gel. Bir zamanlar yuva olan bu yer, yabancı ve bazen saldırgan olan bir ortama dönüştü. Yeni bir başlangıç bulmak üzere eskiden büyük bir toplumun yuvası olan bu harabelerde ilerleyen Toe'ya yol göstermen gerekiyor. GEMİNE KAPTANLIK YAP Özgün bir deniz aracının kaptanlığını yapmanın heyecanını yaşa. Onunla birlikte açık denizlere meydan okuyacak, şiddetli fırtınalarda yol alacak, tuzlu denizlerin tehlikeleriyle yüzleşeceksin. Bu yolda parçaların kilidini açarak, arızaları onararak, kıymetli yakıtlar ve ganimetler için denizin derinliklerini arayarak her şeyin işlevsel kalmasını sağlaman gerekecek. Ne kadar uzağa gidersen geminin büyüleyici özelliklerini o kadar çok öğreneceksin. SAKİNLEŞTİRİCİ BİR DENEYİM FAR: Changing Tides'daki tehlike ve entrika dolu anlar, üstesinden gelinecek çevresel tehlikelerle ve bulmacalarla sunuluyor ama bunlar, oynanışa yönelik yalnızlık dolu ve neredeyse sakinleştirici yaklaşımla uyumlu bir şekilde veriliyor. Bir yandan kaybettiğin yuvanın yasını tutarken olağanüstü gemine kaptanlık yaparak, göndere çekerek, yelkenleri açıp açılarını ayarlayarak, ocağı yakarak ve daha fazlasını yaparak okyanusa yelken açmayı öğren. OKYANUSUN SESLERİ Dinamik bir oyun müziği, oyuncuya ve çevresel eylemlere tepki vererek oyundaki önemli anları ve atmosferi güçlendiriyor; yani yürek hoplatan kreşendolar, huzurlu düşüncelere dalma anları ve bunların arasında kalan her şey, oyuncu için tasarlanmaktan ziyade oyuncu tarafından oluşturuluyor.