Famitsu Decal
Şu içerik yer almaktadır: - Famitsu Decal Çıkartmalar, eksokostümlerin görünümünü değiştiren ve bunun dışında bir etkisi olmayan dış görünüş öğeleridir. Bu içerik, ileri bir tarihte ayrıca sunulabilir. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.