Fallout 76 Tricentennial Edition
Xbox'e özel: Satın aldığında 500 bonus Atom kazan! Skyrim ve Fallout 4'ün yaratıcısı Bethesda Game Studios, hayatta kalan her insanın gerçek bir kişi olduğu çevrimiçi ön bölüm Fallout 76'ya davet ediyor. Hayatta kalmak için diğerleriyle iş birliği yap veya tek başına savaş. Bugüne dek yaratılmış en geniş ve dinamik Fallout dünyasını nükleer yok oluş tehdidi altında deneyimle. Muazzam tehditlerle dolu bu yeni ve vahşi dünyada ister tek tabanca ister diğerleriyle birlikte maceraya çık, keşfet, muzaffer ol! Yeni Fallout 76 Tricentennial Edition ile, 300. yılında Vault 76'nın açılışını ve özgürlüğü kutla. Yeni Amerika coğrafyasında savaşa hazır bir vatansever olarak ayağa kalk. Tricentennial Edition içeriğinde oyun ile birlikte şu dijital bonus oyun öğeleri bulunuyor: Tricentennial Power Zırh ve Silah Kişiselleştirme, Müthiş Yakışıklı Vault Boy Maskot Kafası, Vatansever Sam Amca Kıyafeti, Vault Boy İfadesi, Birinci Sınıf Tricentennial Atölye Posterleri ve Resim Çerçevesi!